WomanLife ● Blog

Nőiség - Természetesen. Egyszerűen. Harmóniában.

„TE KORA REGGEL IS ILYEN SZÉP VAGY?”

biblia_idezet_1.PNGLáttam a reggeli ébredezős arcodat. Csodaszép volt! Olyan tiszta, amilyet csak ritkán lát az ember. Fáradt voltál, mégis ragyogtál. Jó érzés volt rád nézni, annyira bájos volt az arcod. Mosolyogtál, csendesen és lágyan beszélgettél velem. Pedig komoly dolgokról is szó esett kettőnk között, te mégsem voltál kemény. Szerintem nem is tudsz az lenni sosem…

Sokáig nem tudtam veled mit kezdeni, talán te sem velem. Kerülgettelek, nem tudtam miként szóljak hozzád, mivel férkőzhetnék a közeledbe. Egy időben talán nem is akartam ott lenni… más, mások érdekeltek. Olyanok, akik kicsit hangosabbak, akik könnyebben befogadtak engem a világukba.

Számomra sokáig megközelíthetetlen voltál. A lágyságoddal, nőiességeddel nem tudtam azonosulni, mert ezeket a fogalmakat és minőségeket csak távolról ismertem. Halk szavaidat meg sem hallottam. Nem ehhez voltam szokva… mindig mindenki hangosan beszélt hozzám, sokuk szinte kiabált, gyakran velük együtt én is… A sok harsányság mögött pedig ott voltál te!

Te, aki szerénységeddel, szőke fürtjeiddel, és az állatok mélységes szeretetével bizalmat ébresztettél bennem. Lassan, hónapról hónapra történt ez meg. Talán magamra ismertem benned egy pillanatra… A csendességed, a finomságod bennem is ott volt mindig, de nem adtam neki helyet az életemben. Azt gondoltam, ez nem „menő”, ezzel a tulajdonsággal nem lehet manapság boldogulni, elnyom engem is a hangos és harsány világ, be kell állnom közéjük!

sakk1.jpegTévedtem. Csak a külvilág felé kemény arcukat mutató emberek harcolnak a hozzájuk hasonlókkal! A finoman, puhán és lágyan létező emberekkel nem tudnak mit kezdeni, szelídségük teljesen szokatlan a számukra. Távolról azért csodálják ezeket az embereket, de közel nem tudnak hozzájuk férkőzni. Idegenek egymásnak. Olyan, mintha a kőszikla simogatni próbálná a finoman hűs tengervizet…

A magad békés lényével a keménység és harciasság ellentétét mutatod meg. Minden nap. Azzal, ahogyan vagy, ahogyan létezel. Azzal, ahogyan beszélsz, írsz, és azzal, ahogyan figyelsz rám.

Végre képes vagyok magam is érzékelni csendes jelenlétedet! Végre megérezhetem milyen is vagy te valójában! Végre nekem is megmutatod, hogy a finom és nyugodt jelenlét mindennél értékesebb! Végre – rajtad keresztül – én is kinyitottam a szemem és megláthattam milyen is vagyok ott legbelül…

Boldog vagyok, hogy egy álmosan kora reggeli órán ezt az arcodat is láthattam, és hálás vagyok, hogy ugyanezt felfedezhettem végre magamban is.

Köszönöm neked A.!

_____________________________________
Írta: Verebi Ivett
Ha van kedved olvass tovább itt a blogon.
Örülök, ha a Facebookon is csatlakozol hozzánk!

A bejegyzés trackback címe:

https://verebiivett.blog.hu/api/trackback/id/tr5112167665
Nincsenek hozzászólások.

A facebook-on is megtalálsz:

Ez is én vagyok :-)

Írok. Blogot. Ezt itt. És nagyon szeretem. Örülök, ha olvasol, ha velem együtt gondolkodsz akár hangosan, vagy akár csak magadban.

Témák

Aggodalom (1) agresszió (1) ajánló (1) Anyaság (19) apró örömök (1) Bach-virágterápia (7) bátorság (3) békesség (1) belső világ (1) beszélgessünk! (1) boldogság (2) Burnout (2) célok tervek (2) Coaching (4) coaching (10) coachingönmagadért (2) család (3) Csendesség (1) dicséret (1) döntés (1) döntéstámogatás (1) Édesanya (1) Édesanyám (1) édesapa (1) egyediség (1) Egyenrangúság (1) egyensúly (1) egység (1) elégedettség (1) elengedés (2) élet (2) Élet (9) életöröm (1) elfogadás (1) élj a jelenben! (1) Emlékek (1) értékes (1) Érzelmek (1) estikérdések (1) facebook/WomanLife Coaching (1) Fájdalom (1) fb/újutakon-coaching önmagadért (1) Félelmek (5) férfi (1) Gondolataim (27) gondolatébresztő párbeszédek (2) görcsösen építed magadat (1) gyakorlat (1) gyász (1) Gyászfeldolgozás (1) Gyerekek (10) gyerekek (3) Gyermekkor (1) gyermekkor (1) hála (1) Hasznos (5) hatékony kommunikáció (1) Hétköznapok (1) hygge (1) időgazdálkodás (1) ítélkezés (1) Jónak lenni (2) jószándék (1) karácsony (2) karrier (1) karrier coaching (1) kommunikáció (3) Konfliktuskezelés (2) Könnyek (1) kritizálás (2) különleges pillanatok (1) Lélekbogozó (20) letölthető anyagok (1) lifecoaching (6) life coaching (11) magánélet (1) Megoldások (12) Megújulás (4) mindennapok (1) mindfulness (1) minőség (1) Múlt (1) munka (1) munkamánia (1) munka magánélet egyensúly (1) ne asszisztálj az agresszióhoz (1) (1) nyár (2) nyugalom (2) Nyugtalanság (1) önbizalom (1) önismeret (1) ÖnMAGunk (47) önzetlenség (1) öröm (2) Öröm (9) ősz (1) Őszintén (21) párkapcsolat (2) párkapcsolati coaching (1) Partnerség (1) pihenés (1) Pozitív pszichológia (1) rapidgondolatok (1) Sajátélmény (15) segítőkészség (1) Siker (1) stratégia (1) stressz (1) szakmai cikkek (2) személyes (1) személyiség (1) SZÍNes világ (2) Színterápia (1) Szomorúság (5) szoron (1) Szorongás (4) Születés (2) születésnap (1) Szülők (1) Szülőnek lenni (13) tanmese (1) testvérek (1) törődj magaddal (1) trauma (1) tudatosság (1) türelmetlenség (1) új kezdet (1) Ünnepek (3) Választott hivatás (3) Vállald önmagad! (9) Valódi értékek (2) Valódi világ (1) Változások (4) verebii (1) verebiivett (22) Veszteségeink (24) WomanLife Coaching (3) workaholic (1) CÍMKÉK, KATTANJ RÁJUK!
süti beállítások módosítása
coachingönmagadért